dinsdag 1 april 2014

MAC Candy Yum Yum


Ladies and Gentlemen , may i present you my first MAC lippenstift !

Dankzij de leuke vakantie plogs van Miss Lipgloss zag ik deze gave lippenstift. 
De kleur was lekker fel en stond prachtig met een simpele ooglook. Meestal staan dat soort kleuren mij totaal niet, maar toen ik bij de Bijenkorf in Amsterdam was wilde ik hem toch even uitproberen. 
En shipssss wat was hij mooi ! 


De lippenstift komt uit de Matte collectie. Dat houdt in dat de lippenstift matt opdroogt en dus niet glimt. Dit houdt meestal ook in dat de lippenstift goed blijft zitten en je hem niet om de 3 uur moet bij werken. Dit is helemaal waar ! om 12 uur s'middags heb ik hem opgedaan en om 9 uur s'avonds zat hij er nog steeds netjes op. 


Waar je wel op moet letten bij matte lippenstiften is dat je de velletjes op je lippen wat beter kan zien.
Ik vind het bij deze nog reuze meevallen, maar ik kan aanraden om je lippen goed te scrubben voor je zo'n lippenstift draagt. De lippenstift zelf brengt makkelijk aan en droogt niet uit. Ik vind het een hele fijne lippenstift.




De lippenstift kost €18,50 en is bij alle MAC counters te koop.
Voor alle verkooppunten moet je even op de site van MAC kijken.

Welke lippenstift van MAC kunnen jullie aanraden ?

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze lippenstift ook in een koraal tintje. Super fijn! Blijft lang zitten, je krijgt inderdaad niet dat je uiteindelijk alleen nog maar randjes over houdt. Ik heb droge lippen qua velletjes vind ik het wel meevallen ook.
    Maar nu vind ik MAC producten ook wel heel fijn….. Weet je wat je ook eens keer mag demonstreren is de oogschaduw (de crème) van MAC die ook gedurende de hele dag blijf zitten. Ik ben ook helemaal fan! Wel moet je maar een dunne laag aanbrengen. En daarover kun je een andere oogschaduw overheen doen bijv. een hele goedkope. Dat zeggen ze zelf namelijk haha. En dan blijft het zitten. Ik heb een mat bruine kleur. Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf nog maar één ding van MAC omdat ik het als een arm studentje niet echt kan veroorloven haha. Maar zodra ik geld ga verdienen met m'n blog ( misschien hihi ) en een nieuwe baan heb ga ik zeker even kijken. Bedankt voor de tip ! Xxx

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3