dinsdag 8 april 2014

Spring tag !



NAAR WELKE LENTE TRENDS KIJK JE HET MEESTE UIT?

Pastelkleurtjes! Ik hou van pastelkleuren. Mijn favoriet is mint groen. Als het lekker weer is kan ik eindelijk m'n mint groene vans weer dragen haha.

WAT IS JE FAVORIETE KLEDINGSTUK VOOR DE LENTE?

Dat zijn m'n jasjes. Ik heb nu een aardige collectie leuke jasjes die ik in de winter niet zo snel aantrek. Maar als het dan lekker weer is zijn ze perfect. Dit maak ik dan graag af met een leuk hoedje.



WAT GA JE DOEN TIJDENS DE VAKANTIES IN DE LENTE?

Tja als HBO student heb je geen vakantie meer tot de zomervakantie. Maar als het heerlijk weer is vind ik het leuk om met vrienden lekker op een terrasje te zitten of gezellig te bbq-en... Of in ons geval altijd gourmetten haha.


WAT IS JE FAVORIETE LENTE LIPKLEUR?

Op dit moment is het Candy Yum Yum van mac ! Prachtige felle kleur. 

EN JE FAVORIETE LENTE NAGELLAKKLEUR?

Dat is of een lekker vrolijk neon kleurtje of pastelkleuren. De les blancs van L'oreal vind ik prachtig, maar ik kan ook niet wachten om de sheer tints van OPI te bemachtigen.

HOE ZIT HET MET JE FAVORIETE LENTEKLEUR IN HET ALGEMEEN?

Mintgroen ! <3



FAVORIETE STARBUCKS DRANKJE OM TE DRINKEN IN DE LENTE?

Ik vind frappuccino's heerlijk. Maar omdat dat zo bizar veel calorieën bevat neem ik het niet heel vaak. En starbucks is een beetje overpriced haha 


MERK JE DAT JE MEER KLEUR GAAT DRAGEN NU DE LENTE ER IS?

Ik ben zelf wel een meisje wat veel donkere kleuren draagt omdat ik niet graag opval. Maar als het lente wordt vind ik het wel fijn om witte shirtjes te dragen. Maar heel veel kleur heb ik niet in m'n kast hangen.



WAAR HEB JE HET MEESTE ZIN IN ALS HET GAAT OM DE LENTE VAN DIT JAAR?

De zon ! Gezellig een drankje doen met vrienden op een terrasje ! En lekker naar m'n nichtje toe zodat we gezellig een ijsje kunnen eten. 


Wat is jullie favo lente activiteit ?
Als jullie de tag willen overnemen mag dat natuurlijk ! ik heb hem zelf van veracamilla.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3