woensdag 30 april 2014

Neon Nails


Zoals ik jullie in m'n vorige review hebben kunnen lezen, had ik twee pakketen gekocht bij de Big Bazar van Ciaté. Ik ben over m'n eerste pakket ( klik hier om de review te lezen ) heel tevreden en ik hoop dat ik net zo blij ben met deze ! 


De verpakking is sowieso al een pluspunt. Hij veranderd als je hem beweegt. Als je van onder kijkt zie je de "black light" versie en als je van boven kijkt heb je de versie hoe je nagels eruit zien in dag licht. Heel leuk verzonnen en dat is alweer een extra reden waarom je het zou kopen toch ?


Deze set bestaat uit die dingen. Twee lakjes en één flesje met neon glitter.
Ik heb gekozen voor de gele variant, omdat ik geel nog niet in m'n collectie heb en je geel heel veel terug ziet komen als voor jaars trend. Neem maar eens een kijkje bij bijvoorbeeld Pull and Bear, daar zie je heel veel geel! Er zijn meerdere varianten te koop bij de Big Bazar. Zo hebben ze ook : Roze, Oranje en Blauw. Deze kosten allemaal €8,95


De gele nagellak heeft ook nog eens een hele leuke naam. PP065 Big yellow taxi ! Als New York lover slaat zo'n naam bij mij wel aan. De Neon glitter heet Megaphone. Waarschijnlijk omdat het een lekker schreeuwerig kleurtje is. 

Hoe gaat dit te werk ? Nou, heel makkelijk. Als eerste aanrader zou ik voordat ik een gele lak aanbreng eerst een basecoat aanbrengen. Anders heb je hierna nagels alsof je al 50 jaar rookt haha. 
Daarna breng je twee lakjes aan van het geel. De kleur dekt onwijs goed en daarom zou je bijna één laag kunnen aanbrengen. Als de nagels nog nat zijn kan je de glitter er overheen strooien. Doe dit boven een bakje ( Er zit er één bij ) anders wordt het een rotzooi. Blaas het overgebleven glitter van je nagels en klaar is kees.


Dit is het uiteindelijke resultaat ! Zelf heb ik nog een topcoat aangebracht over m'n gele nagellak. 
Als je dit over de glitter doet, dan valt de glitter niet meer op en krijg je een liquid sand effect.



Maar wat doe je dan met de mini topcoat die erbij zit ? Als je goed op de foto kijkt zie je dat het een beetje paars/blauw is. Dit is dus een topcoat voor het black light effect. Dit zie je dus alleen onder black light. Aangezien ik zelf geen black light heb, kan ik dit niet uitproberen. Als ik het ergens tegen kom zal ik nog een foto plaatsen. 

De houdbaarheid is goed ! Normaal chipt creamy nagellak bij mij vrij snel. Maar deze zit er nu al anderhalve dag mooi op ! Dus ik ben fan van Ciaté nagellak ! 


Wat vinden jullie van deze Neon kleur ?


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het er erg leuk uitzie, zouden die er ook in andere kleuren zijn?

    De blacklight topcoat zou ik alleen al willen hebben.

    Maar zou de nagellak ook zonder topcoat werken? Ik denk haast van wel, want gezien de kleuren zal het geel an sich ook op blacklight reageren.

    Een goed idee overigens, dat ga ik even testen :P

    Stéphanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik heb zelf ooit een black light topcoat gekocht van essence. De nagellak van ciaté zijn ook verkrijgbaar in roze, oranje en blauw :-) liefs

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3