vrijdag 4 april 2014

Barry M Arabian


Tijd voor een nagellak review ! Zoals jullie misschien al door hebben ben ik lichtelijk verslaafd aan nagellakjes, en vind ik het ook heel leuk om de trends op dat gebied in de gaten te houden.
Ik zag dat Barry M met een nieuwe collectie uitkwam, en ik was gelijk enthousiast.


De Barry M Aquarium collectie bestaat uit 4 duochrome metallic kleuren en 2 glitter kleuren.
Helaas is m'n budget niet zo groot dat ik ze allemaal kan reviewen voor jullie. Deze nagellakjes kosten 5 euro de stuk en zijn verkrijgbaar in verschillende webshops en River Island. Vandaag ga ik voor jullie "Arabian" reviewen! 


Arabian is een prachtige duochrome metallic nagellak die soms blauw lijkt en soms groen.
Elke keer is hij weer anders en dat maakt deze nagellak zo bijzonder. De nagellak zelf brengt oké aan, maar je moet opletten dat het niet te streperig wordt. Dit heb je best snel met metallic nagellakken.



Hierboven kan je zien wat ik bedoel met verschillende kleuren. In elk licht is hij weer anders ! echt prachtig. Wat ik wel kan aanraden is om een goede topcoat te gebruiken, want hij chipt best snel.
Ik hoop heel gauw nog een paar nagellakjes te kunnen scoren uit deze collectie want ik vind ze helemaal leuk! 

Wat vinden jullie van deze collectie ?


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige, intense kleur <3

    x
    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3