maandag 7 april 2014

Weekly Diary #6



Goedemorgen allemaal ! Ik heb een week vol studie gehad... Wauw die applicatie die ik moet ontwerpen komt helemaal m'n neus uit, maar helaas zijn we nog lang niet klaar. Verder was het weer de standaard week. Wordt tijd dat ik eens wat leuks ga doen haha 

XOXO

Maandag

Maandag begonnen we met een lekkere Skinny Latté. Die kon ik wel even gebruiken :) 

Dinsdag

Voor de Cancer awareness deed ik ook mee aan de no make up selfie :)

Lekker een avondje sporten met Lizette ! 

 Woensdag

Bij de Bijenkorf hebben ze leuke kettingen ! Echt goud .. Ik ben verliefd <3

Dit was m'n favoriet

En ik nam een mooie lippenstift mee naar huis, waar jullie de review al van hebben kunnen lezen.

I've been drinkin' .. Watermelon hihi

Donderdag

Lunch met Gerard joling a.k.a Delano en Desley !

Broodje kip !!

Tom ! Heel lief .. hij likt je hand en als hij er klaar mee is doet hij z'n
kopje onder je hand zodat jij hem moet aaien haha

Vrijdag
Tja, studiedag en daarom heb ik geen foto's ! Sorry!!

Zaterdag

Jammie ! Kokos koekjes 

Amerikanen meeting. Hele gave auto's heb je daar!

Deze zou ik later best wel willen :) 

En anders deze haha

Ja dit is de enige reden dat ik dat programma ff keek haha

 Zaterdag

Dit heb ik uiteindelijk met de Masonjars gedaan ! Cactusjes <3 

Dit is mijn konijn... Niet zo leuk als Tom helaas. Ze is nogal bang en als je
 je hand in het hok steekt vreet ze je hand op. Best een zielige foto eigenlijk haha

En we sluiten de week af met Witlof en schnitzel .. Jammie <3 

Hoe was jullie week ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3