zondag 20 april 2014

MUA Undress me too


Een klein vreugdesprongetje deed ik toen ik op de Leyweg de kruidvat inliep en het MUA schap zag. Ik heb het Undressed palette al in m'n bezit en daar ben ik heel enthousiast over en daarom was ik ook heel benieuwd naar het Undress me too palette. Er stonden er nog twee en die nam ik mee naar huis ( en nog een paar andere dingen waar een review over komt! ) 



Ik heb gehoord dat het een dupe is van de Naked 2 van Urban Decay. Zelf kan ik dat niet testen omdat ik deze helaas niet in m'n bezit heb. Het zijn koele tinten en het palette bestaat uit 3 matte kleuren en 9 shimmer kleuren.


Het lijkt alsof de eerste kleur ( die je eigenlijk niet ziet ) heel slecht gepigmenteerd is, maar dit is precies de zelfde kleur als m'n huidskleur. Een perfecte matte highlighter. De één na laatste is ook matt en deze is iets minder gepigmenteerd. Hier kan je wel prima mee werken hoor. De shimmer kleuren zijn prachtig en goed gepigmenteerd.


Ook over deze kleuren ben ik heel enthousiast. De enige kleur die ik wat minder vind is de zwarte kleur, omdat deze behoorlijk brokkelig is en veel fall out veroorzaakt. Ik vind de kleuren heel mooi. Zelf ben ik wel wat van de warme kleuren, maar met deze oogschaduwen kan je een prachtige natural look maken. 

Het palette kost €5,99.. Ja je leest het goed €5,99 !! Nou voor dat geld kan je hem toch niet laten liggen ! MUA is te koop bij verschillende Kruidvat filialen. 

Hebben jullie al iets van MUA weten te scoren ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3