maandag 14 april 2014

Weekly Diary #7

Woehoe het harde werken is bijna voorbij ! 
Morgen m'n assessment, woensdag een toets en donderdag een toets en dan hopelijk even klaar ! 
Ben wel een beetje klaar met m'n school haha. Deze week heb ik dus hard gewerkt aan m'n app en een gezellig weekend gehad met m'n nichtje .

Fijne week allemaal XOXO !

Maandag
Maandag was het rot weer en kon ik niet naar de sportschool.
Dus ik besloot de work out van Silvie Meijs ( of hoe ze tegenwoordig ook heet haha ) te doen.

Resultaat .. ik was helemaal gesloopt !!

Daarna ging ik voor een Macron masker ! Jammie , het zag er alleen niet uit haha.

Dinsdag


Sportschool tijd ! 

S'avonds weer verder met het designen van m'n app 

Woensdag


Woensdag ging ik naar Rotterdam om samen met Delano aan m'n app te werken.

Even een selfie met Tom !

En s'avonds een heerlijke pasta gegeten !

Donderdag 


Donderdag moest ik weer bowlen. Het ging best Oké. Helaas werd de oorkonde verpest door Yordi :P

Dit is dus "Yordi de oorkonde verpester" hahah

Vrijdag

Ooglook van de dag ! Met m'n palette die ik dinsdag heb gereviewt.

Zaterdag


Lekker een ijsje eten met Lisa !

Cupcake en kinderbueno ijs  
Kusje !

En we gingen voor een leuke Selfie !

Later maar even met m'n boef naar de speeltuin.

Ze wilde mijn jas aan haha

Zondag

Toto van het Zandkasteel ! Lisa was niet heel erg onder de indruk haha

Op de Kermis op de trampoline.

Heeeeeel hoog ging ze !

En deze vond ze deze keer niet zo eng haha

Hoop dat jullie een leuke week hebben gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3