dinsdag 7 oktober 2014

Autumn Tag


Vandaag is het echt zo'n typische herfstdag. Een perfecte dag voor de Autumn tag.
Ik heb deze gezien bij kittehsCupcakes.nl en besloot hem ook te doen. Benieuwd naar herft nou echt herfst maakt voor mij ? Lees dan snel verder! 



Wat is er zo leuk aan de herfst ? 

Allereerst is dat het seizoen waarin ik jarig ben! Maar het is ook het seizoen waar je weer lekker met een dekentje op de bank kan zitten met een paar geurkaarsjes aan. Een nieuw seizoen bedenkt ook weer shoppen. Ik moet natuurlijk wel een hippe herfst garderobe hebben he haha !

Pic by : http://www.leanitup.com

Favoriete herfst drankje?

Daar komt de basic white girl bij me naar boven. Without a doubt de Pumpkin spice latte! 
En dan omdat ik nu heel erg op me eten en drinken let moet het helaas ééntje zijn zonder slagroom haha

Favoriete geurkaars?

Ik gebruik de melts van Yankee Candles. Hiervan vind ik de Vanilla Cupcake echt heerlijk. Het lijkt net alsof je echt een paar cupcakes hebt gebakken en heel je huis ernaar ruikt. 


Beste lipstick voor de herfst?

Deze kunnen jullie wel raden denk ik. Ik ben helemaal verliefd op MAC Diva ! Een perfecte kleur voor de herfst. Daarnaast als ik geen zin heb in een felle kleur ga ik voor MAC Faux! 

Go to moisteriser?

Die heb ik nog niet echt. Ik merk wel dat met de koude dagen m'n huid wat droger wordt. Ik ben er nu één aan het testen die me wel bevalt. Hier komt binnenkort wel een review van. 

Go to oogschaduwkleur?

Cranyberry kleuren. Love it !  Maar voor de herfst vind ik ook Blue Brown Pigment van Mac echt prachtig ! 


Favoriete muziek?

Maakt niet uit welk seizoen van het jaar het is .. Ik hou van Beyoncé en luister dit ook heel graag.
Het laatste concert met Jay Z was f****** vet !  haha 

Favoriete herfst outfit 

Mijn nieuwe jas van de H&M. Lekker oversized met een dikke shawl en een toffe hoed. Ik hou van hoedjes met dit weer ! 



Autumn treat ?

Everything pumpkin and everything spice ! Ook ben ik weer verslaafd aan Pindakaaas <3 


Dit was mijn autumn tag ! Ik tag bijdeze iedereen die het leuk vind. Als je het ook leuk vind om te doen laat dan een reactie achter zodat ik die van jou kan lezen!

Liefs Kimberley




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3