maandag 7 april 2014

What did i do with my Mason Jars ?


Mason Jars, zoals jullie al hebben gelezen vind ik ze heel gaaf ! 
Anderhalve maand geleden bestelde ik Mason Jars bij Masonmadness.com
Een beetje voor de heb, want ik had geen idee wat ik er mee moest doen behalve neerzetten.

Na veel zoeken op Pinterest en blogs had ik eindelijk een idee, Cactusjes ! 
Ik ga mijn Mason Jars gebruiken als bloempotjes. Want ik kon wel wat vrolijks in huis gebruiken.. en cactusjes krijg ik niet zo snel dood hihi.


Wat heb je nodig ?

2 x Mason Jar 
4x mini cactus naar keuze
Aarde 
en Steentjes naar keuze.

Als eerst vulde ik de bodem met kleine witte steentjes. Bij de Action kan je een buisje vol steentjes met verschillende groottes kopen voor 79 cent. Daarna vul je de jar met aarde tot waar je zelf wil. Voeg je cactusjes naar keuze toe. Ik heb de mijne bij de Intratuin vandaan. De gekleurde koste €1,90 en de kleine 80 en 90 cent. Voeg daarna nog een beetje aarde toe om het gelijk te krijgen en als laatste kan je wat kleine witte steentjes er tussen plaatsen. En tadaaa je bent klaar ! 



Dit zijn ze uiteindelijk geworden! De gele moest wat hoger omdat anders de kleine cactus ernaast niet in de jar paste, maar dat geeft wel een leuk speels effect.

Wat vinden jullie van deze DIY ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3