vrijdag 18 april 2014

Real Techniques Miracle Complexion Sponge


Al een tijdje was ik opzoek naar een goede manier van foundation aanbrengen.
Met mijn "stippling" brush kreeg ik toch nog wel wat strepen en dit vond ik niet mooi.
Ik had hier en daar al gehoord van de Beauty Blender.. maar 15 euro voor een spons vind ik een beetje absurt. Daarom ging ik opzoek naar iets wat net zo goed was.



De beroemde Youtubers Nic en Sam Chapman van Pixiwoo hebben hun eigen make up kwasten lijn en hierbij zit ook een spons, waar ik heel veel goede dingen over heb gehoord. Een tijdje geleden was ik in Rotterdam en zag ik bij de Shop in Box van Alice en Jo de Miracle complexion Sponge van Real Techniques liggen. Voor €5,95 wilde ik deze graag voor jullie testen.



De spons heeft een zeer aparte vorm en dit heeft een reden. Zoals je kan zien op de foto heeft de spons 3 aparte kanten. Elke kant is bedoelde voor een ander doeleinde. Zo is de platte kant voor onder je ogen en rond je neus, de bolle kant voor grote delen van je gezicht en het puntje kan je gebruiken om bijvoorbeeld je puistjes weg te werken. 

Je kan de spons zowel nat als droog gebruiken. Zodra je hem nat maakt zal je zien dat de spons groter wordt. Persoonlijk vind ik het fijner als de spons nat is. De spons werkt onwijs goed ! Mijn foundation kan ik egaal aanbrengen, zonder vegen of rare plekken.

Conclusie : Een hele fijne spons die ik nu niet meer kan weg denken uit mijn routine! En aangezien ik zo enthousiast ben over de spons zou ik heel graag hun kwasten uitproberen !


Zijn jullie al in het bezit van deze spons ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3