zaterdag 19 april 2014

Always Delicate


Ik heb weer een leuke review voor jullie ! De Lipfinity van Max Factor. De lippenstift die 24 uur zou blijven zitten. Nou, dat gaan we even testen. Ik ben al heel lang opzoek naar een "Nude" kleur die bij me past. Maar heel vaak zie ik er dan uit alsof ik al drie weken de griep heb. Ik nam de Max Factor Lipfinity in de kleur 006 Always Delicate mee naar huis en volgens mij heb ik een pareltje te pakken!


De lippenstift is niet zoals elk andere lippenstift. Je moet namelijk werken met twee "lippenstiften".
Één in de vorm van eens soort gloss en één in de vorm van een soort lippenbalsem. Het is de bedoeling dat je eerst de kleur aanbrengt en daarna de lippenbalsem om daarmee het lippenstift effect te krijgen.


Dit is de kleur! Een prachtig roze nude kleur die perfect bij een lichte huid zou passen. 
De lipgloss ( daar lijkt het toch meer op ) breng je aan op je lippen. Je voelt gelijk dat hij gaat drogen en ziet dat hij matt opdroogt. Dit voelt heel raar aan ! Let wel op dat je het zo'n 60 seconde moet laten drogen, want anders krijg je een raar effect als je de lippenbalsem erop smeert.


Dit is dan de lippenbalsem. Hij zorgt ervoor dat de lippen niet uitdrogen. Zonder dit zou ik de lippenstift niet kunnen dragen denk ik. Dat voelt veel te droog aan. 


De kleur is prachtig. Ik heb ( vind ik zelf ) een hele goed nude kleur gevonden voor mezelf.
Het aanbrengen moet je wat handigheid mee krijgen, want het trekt wat in de lijntjes. Ik kan hiervoor ook zeker aanraden om even je lippen te scrubben voor gebruik.


En nu even over de houdbaarheid. Nou hij blijft zeker heel de dag zitten. 24 uur heb ik niet getest.. want ja .. wie draagt er nou een lippenstift 24 uur lang haha. Ik wilde hem s'avonds eraf halen en dit was vrijwel onmogelijk. Je hebt hiervoor dus make up remover nodig op olie basis. 

Verder ben ik zeer tevreden en ben benieuwd naar de andere kleuren! Hij is te koop bij de meeste drogisterijen en kost €16,99.

Wat vinden jullie van de Max Factor Lipfinity ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3