donderdag 24 april 2014

Forever 21 Nail art


Woensdag ben ik zo gek geweest om even naar Forever 21 te gaan. Gek ? Ja gek, want het was zo druk dat je er gewoon zenuwachtig van werd. Ik had hele hoge verwachtingen, maar eenmaal daar vond ik het allemaal een beetje tegenvallen. Het is echt een walhalla als je van croptops houdt, maar als je een beetje chubby bent zoals ik kan je er dus niet echt slagen. Op de gok nam ik een boyfriend jeans mee naar huis ( want ik had geen zin om nog een keer 45 min in de rij te staan voor de paskamers). Éénmaal thuis trok ik hem aan en was hij bij m'n taille te groot en bij m'n benen veel te strak. Gok dat ze bij Forever 21 het concept van de boyfriend jeans niet echt snappen haha ! Laten we hopen dat ik volgende week vrijdag of zaterdag wel wat leuks kan scoren als ik m'n broek terug breng.

Anyway, wel nam ik deze geinige neon nail decoraties mee !


De nail decoraties zitten in een handig doosje met een sluiting. Het is niet een hele beste sluiting, dus laat hem niet vallen haha. Je hebt twee verschillende vormpjes. Driehoekjes en kleine rondjes. Ik nam hem mee voor de driehoekjes, die vond ik zo onwijs leuk. Maar deze zijn voor m'n nagels veel te groot en dan blijf je overal achter haken. Jammer ! Als de driehoekjes kleiner waren had ik het de €3,90 helemaal waard gevonden, maar nu vind ik het een beetje tegenvallen.


Ik heb voor de dutchies onder ons een leuke nail art gemaakt. Morgen is het namelijk Koningsnacht en zaterdag Koningsdag. Daarom een leuke fluor oranje nail art ! De decoraties breng je aan als de nagellak nog nat is. Daarna kan ik aanraden om er een goede topcoat overheen te doen zodat de decoraties niet zo snel loslaten. 

Ik hoop dat jullie een leuke Koningsdag hebben ! 

Gaan jullie ook voor een leuke nail art met Koningsdag ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3