dinsdag 29 april 2014

Ciaté Feathered Manicure


Vorige week liep ik de Big Bazar in om nog wat leuks oranje te zoeken. 
Toen ik m'n missie naar iets leuks oranje had opgegeven en eigenlijk naar buiten wilde lopen viel mijn oog op een heel schap Ciaté nagellak. Die leuke doosjes die ik bij Sephora ( toen hij nog in Nederland was ) even vast moest houden en vervolgens altijd netjes terug zette omdat deze toch iets te duur waren. De eerste de beste verkoopster sprak ik aan om te vragen hoeveel het kostte. Ze waren 8,95 ! Nou, daar kon ik ze niet voor laten staan. Ik heb er uiteindelijk twee mee naar huis genomen en vandaag ga ik de eerste voor jullie reviewen. De Ciaté Feathered Manicure ! 


Wat zit er allemaal in het doosje ? Het doosje bestaat uit 1 mini nagellak, 1 grote topcoat, een schaar, twee vijlblokjes en niet te vergeten : Een envelopje veren. 
Handig doosje ook ! Want je kon in de winkel precies zien wat er allemaal in zit.


Hier zie je het even uit het doosje. Wat ik heel handig vind is dat de veren in een envelopje zitten. Dus je bent je overige veren nooit kwijt en het maakt niet zo'n rommel.


Het kleine nagellakje heet Ivory Queen. Een heel leuk Zalm kleurig nagellakje met gouden glitters erin. Dit zie je helaas niet zo goed op de foto. De nagellak zelf was wat lastig aan te brengen omdat het kwastje van de mini een beetje raar gevormd was. Als de nagels droog zijn kan je beginnen met de veren. Dit doe je door eerst een topcoat erop te doen en dan voorzichtig de punt van de veren op je nagels te duwen. 


Laat dit goed drogen voordat je verder gaat. Je kan ondertussen dan als je nagels even doen. 
Zodra het door is kan je met het schaartje de overgebleven veer afknippen. Doe daarna nog een topcoat eroverheen en laat dit goed drogen. Na het knippen zal het er dan uitzien als op de foto hier onder.


Zoals je ziet zijn de randen niet heel mooi. Hier kan je het vijl blokje voor gebruiken. Ik vind het het makkelijkst om de vijl van boven naar beneden te gebruiken, zo haal je de rest veren weg zonder de veer die op je nagels zit mee te trekken. Hierna heb ik zelf nog een topcoat eroverheen gedaan, want zo krijg je dat mooie shiny effect. En dan ben je klaar ! Een kind kan de was doen !


Dit is het uiteindelijke resultaat. Ik vind het een heel leuk effect. Ik heb hem dit nu zo'n twee dagen op m'n nagels en het blijft goed zitten. Hier en daar wat kleine chips, maar het ziet er nog netjes uit. 
Ik zou zeker even kijkje nemen bij de Big Bazar als je van aparte nail art houdt ! 


Wat vinden jullie van de Ciaté Feathered Manicure ?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3