zondag 27 april 2014

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow


In Amsterdam zit al een tijdje de make up winkel Flormar. Hier kwam ik in de tijd dat ik stage liep in Amsterdam behoorlijk vaak, want dit is echt een nagellak walhalla ! Maar alle andere producten zijn ook zeker niet te missen. Ik ging opzoek naar een leuke oogschaduw die ik kon gebruiken voor koningsdag en zag deze kwartet oogschaduw. Even een paar keer swatchen en ik kon hem niet laten liggen.  


Flormar heeft verschillende collecties. Zo heb je een bijvoorbeeld een budget collectie maar ook een wat exclusievere collectie. Je kan aan de budget collectie wel zien dat het echt budget is, want de verpakkingen zien er een beetje cheap uit. Maar agh, als de make up die erin zit maar goed is toch ? 
Dit pallet kostte €5,95. Dit vind ik een vriendelijk prijsje voor 4 oogschaduws. 


De pigmentatie van de kleuren zijn geweldig ! Je hebt een prachtige leger groene kleur met een soort gouden glan, een cognac kleur bruin met glitter, een fel oranje kleur ( die je nu perfect kan gebruiken voor het aankomende WK ) en een vanille kleur. Het nadeel aan de oogschaduws is dat het vrij poederig is. Dit kun je wel zien aan de swatches. Zodra je je kwast in de oogschaduw zet zie je gelijk hoeveel poeder er vrij komt en dit kan voor behoorlijk wat fall out zorgen. Pas daarom goed op met het aanbrengen van de oogschaduws. 


Je kan een prachtige look maken met de oogschaduws. Van te voren vond ik de kleuren combinatie een beetje raar, maar uiteindelijk vind ik het prima bij elkaar passen. 


De conclusie van de oogschaduws is dat ik zeer tevreden ben en zeker nog wel wil kijken naar de andere varianten. Voor de prijs kan ik het doosje zeker aanraden. Dus als je een keer in Amsterdam bent zou ik zeker even gaan kijken. 

Wat vinden jullie van deze oogschaduws ?

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi pigment! De kleurtjes zal ik zelf niet snel dragen maar vind ze wel mooi. Ze staan jou ook erg goed,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet bij je oog inderdaad dat de oogschaduw poederig is. Het staat je overigens wel goed! Maar damn, die pigmentatie!

    Stéphanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3