donderdag 15 januari 2015

Hand Sanitizers van Bath & Body Works


Een tijdje geleden had ik gelezen dat je in Rotterdam Bath & Body Works producten kon kopen. 
Toen ik even in Rotterdam moest zijn bedacht ik me geen moment en moest even kijken bij dit winkeltje. Een walhalla aan Victoria Secret en Bath & Body Works producten. Stiekem wil ik heel graag een kaars van Bath & Body Works, maar omdat m'n Yankee Candle nog steeds niet op is ga ik die de volgende keer halen. Wel nam ik deze schattige hand sanitizers mee naar huis!




Ze hadden nog twee soorten en dat zijn precies de geuren waar ik van hou. 
Ik heb een verslaving voor producten die naar eten ruiken, nouja.. koekjes enzo. Aangezien er in heel de winkel 30% korting was kon ik ze niet laten liggen. 

Het winkeltje heet trouwens Chique Cosmetique en zit in het Rotterdam Plaza.


Een Hand Sanitizer en een product om je handen te desinfecteren. Hij bestaat dus ook voor 68% uit Alcohol om de bacteriën te doden. (De prijs op de achterkant klopt trouwens niet).


Kijk hoe leuk die spikkeltjes zijn in de flesjes! De flesjes hebben trouwens een perfect formaatje om bij je te dragen als je bijvoorbeeld aan het werk bent.  Ze bevatten 29 ML.


Mr. Fox Sugar Maple. Weten jullie van die Amerikaanse siroop die je over je pannenkoeken giet? Nou dit ruikt daar precies naar. Als ik deze ruik heb ik echt super trek in pannenkoeken! 


Pumpkin Pecan Waffles. Wauw! Je ruikt echt duidelijk de wafels en pecan. Deze geurtjes zijn eigenlijk echt niet goed voor je als je op dieet bent hihi. De pompoen ruik je echt heel ver in de verte. 
Ik kan gewoon niet kiezen welke m'n favoriet is.


Zo ziet de de substantie eruit. Je hebt maar een klein beetje nodig.
De gel droogt heel snel op en laat daarna een heerlijke geur achter. 


Toen ik vanochtend om 9:00 aan het aankleden was besloot ik dit spul te gebruiken op m'n handen. Ik ging voor Mr. Fox en geloof me, m'n handen ruiken na 3 uur nog steeds heel erg naar maple syrup. Love it! 

Ze zijn verkrijgbaar bij Chique Cosmetique in Rotterdam en kosten €1,99 per stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3