maandag 20 oktober 2014

Weekly Diary #34


Zo'n beetje het enige leuke aan maandag is dat ik m'n weekly diary online mag zetten haha!
Gelukkig heb ik herfst vakantie waarin ik weer volop kan gaan sporten en voor de rest lekker lui kan doen. Hebben jullie ook herfstvakantie ? Of is die van jullie alweer voorbij. Voor nu mogen jullie lekker gaan genieten van m'n wekelijkse foto verzameling !


Maandag


Jeej deze hele 5 kilo ben ik al kwijt! Nu ik dit schrijf mag ik ondertussen al een bal van 6 kilo pakken!


Ik probeerde wat leuks te doen voor Halloween. Willen jullie binnenkort een tutorial ? 

Dinsdag

Make up of the day !


Ooooh deze zag er zo lekker uit. Ik mocht hem helaas niet mee naar huis nemen.


Ik pas nu ook eindelijk maat M van sportkleding! Woehoe!

Woensdag


Met m'n nieuwe zonnebril op pad. Dit is er een van Asos.com


Time to sport my butt of again!

Donderdag


Look of the day. Lekker simpel :) 


Vind hem zo tof he haha !


Na het werken ben ik weer gaan sporten. Even een uurtje loopband gedaan :) 

Vrijdag


Er staat een winactie op m'n blog! Doen jullie al mee ? 


Deze kreeg ik opgestuurd en ga ik binnenkort reviewen :D 


Ik ben een beetje opzoek naar nieuwe truien en deze vond ik wel heel leuk. Hij is van de Bershka

Zaterdag


De Douglas in Den Haag verkoopt NYX. Ik nam gelijk wat mee naar huis :) 


Zondag


Outfit of the day. Highwaist jeans en shirt van de H&M, vest van Primark en schoenen van Invito


Pumpkin spice latte <3 


Binnenkort mezelf maar eens een cadeautje geven. Ik wil nieuwe sneakers!


Q: Hoe was jullie week ?


4 opmerkingen:

  1. Geniale Halloween foto :-) ! En je ziet er supermooi uit met je nieuwe zonnebril (ook zonder trouwens) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag heel erg trots zijn op gewichtsafname, dat heb je niet zo maar kado gekregen....top!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3