dinsdag 14 oktober 2014

Look of the day !


Vandaag heb ik voor jullie een leuke herfst look die jullie misschien kunnen gebruiken als inspiratie voor jezelf. De look is best heavy bij de ogen, maar bij de lippen is het gewoon nude. Ik heb voor jullie een time laps toegevoegd waarin jullie kunnen zien hoe ik s'ochtends m'n make up doe. 
Zodra ik een goede camera bezit zal ik ook tutorials opnemen!



Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Wat niet op de foto staat is m'n foundation, concealer en wenkbrauw poeder. Voor foundation gebruik ik L'Oreal True Match, voor concealer Mac Pro Longwear en voor wenkbrauwpoeder gebruik ik het doosje van Catrice. 


Dit is de herfstlook op de ogen. Een hele warme bruine tint uit het Sleek Vintage Romance palette en een zwart uit het Mua Matte Palette. Om het bewegend ooglid af te maken heb ik een eyeliner van Catrice gebruikt. Onder m'n oog heb ik een beetje left over zwart gebruikt en een blauw paarse kleur uit het Sleek palette. Hierdoor springen je groene ogen er net wat meer uit! 


De rest van de look heb ik heel nude gehouden. Dit omdat je wil dat al eyes on your eyes zijn. Want dat ik natuurlijk waar deze look om draait. Om te laten zien hoe ik deze make up heb aangebracht heb ik een video voor jullie toegevoegd. Dit is een time laps die ik heb gemaakt met m'n Iphone.
Geen goede kwaliteit dus, maar zodra ik een goede camera heb neem ik hem goed op! 



Q : Wat vinden jullie van deze look ? 

Follow my blog with Bloglovin en Facebook !

2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3