maandag 13 oktober 2014

Weekly Diary #33


Hello beauty's ! Ik vergeet soms helemaal dat ik foto's moet nemen voor m'n weekly diary. 
En daarom is deze weekly dairy een beetje mager! I'm so sorry. Toch hoop ik dat jullie hem leuk vinden om te bekijken en lezen. Liefs Kimberley

Maandag


Deze mooie autum nagellak vond ik bij de action. Hij is echt zo pretty! 
Hij koste maar €1,99.

Dinsdag
Een mooie autum foto maken met m'n goodies van de action. Het was weer eens hoogtijd voor m'n kiko lippenstift! 



S'avonds maakte ik banana egg pancakes. Het recept kun je vinden op m'n blog :) 

Woensdag


Even langs opa en oma en hun kat!


Selfie!


Ik maakte voor myhappykitchen.nl een nieuw logo. Wat vinden jullie ervan.
( De kwaliteit op blogger is alleen een beetje bagger :( )

Donderdag


Grumpy cat bij de Expo !

Vrijdag


Op aanraden deze mooie nagellak gekocht. Ook deze is perfect voor de herfst.


Ik wil graag nieuwe sneakers, maar ik kan me toch niet kiezen. Deze vind ik toch een beetje te duur helaas.


Ook is als beautyblogger moest eraan geloven. Sally Hansen gel nagellak!


Sorry, m'n meloen gaat af.


Gezellig een hapje en drankje met collega's


Lady in pink cocktail


Collega's <3 



In de wc daar kon je gewoon mascara en lippenstift kopen. Zo grappig haha !

Zaterdag


Birthday suit. Hier komt nog een review over :)


Zaterdag was het Wereld meisjes dag en daarom droeg ik rode lippenstift om Free a Girl te steunen.


Op Facebook zag ik een lieve foto van m'n nichtje voorbij komen hihi

Zondag


Look of the day. Deze vond ik echt super geslaagd !


En cruella kwam daarna ook nog even langs de Apple store haha

Q; Hoe was jullie week ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3