dinsdag 28 oktober 2014

Liquid Metal


Kennen jullie die Metal effect Foils van Stila ? Die soort oogschaduwen waar je even 30 euro voor moet neer leggen. Menig beauty guru's zie ik ze gebruiken, maar serieus.. Ik ga er geen 30 euro voor neer leggen. Nu weet ik dat Make Up Revolution een dupe heeft gemaakt, maar toen ik laatst bij het drie meter schap van Catrice kwam zag ik deze leuke eyeliner met wel een heel gaaf effect ! Benieuwd ? Lees dan snel verder !



Dit oogpotlood is alleen te krijgen in het drie meter schap. Een prachtig exemplaar met een heel bijzonder effect. De naam is Liquid Metal, maar dat ik heel lastig te lezen en vast te leggen op het potlood door het metallic effect. Voor zo ver ik heb gezien heb je twee soorten, paars en silver. 


Dit is 020 Blingo Star. De zilveren variant dus. Zoals je ziet heeft hij een draai knopje. Dat houdt in dat je nooit hoeft te pielen met een puntenslijper. Heel groot voordeel dus! 


Nou het potlood is net zo zilver al de buitenkant. Hij is heel creamy en ook makkelijk uit te vagen. 
Je kan hem dus als oogschaduw gebruiken maar ook als eyeliner. Ik ben zo stom geweest om geen swatch foto te nemen, maar ik heb wel een look ermee gemaakt! 


Dit is één van de dingen die je er mee kan doen. Hij reflecteert echt prachtig en dit is het eerste product wat ik er serieus uit vind zien als liquid metal en blijft ook heel de dag zitten zonder af te geven. Helemaal top Catrice ! 
Ben je dus bij een Catrice drie meter schap in de buurt ? Neem deze dan zeker mee ! 

Voor zo' n 4 euro kan je dezen toevoegen aan je collectie ?

Q: Wat vinden jullie van dit oogpotlood ? En hoe zouden jullie het combineren ?



2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3