maandag 13 oktober 2014

Kayla Itsines Workouts #3


Goedemiddag allemaal! We zijn alweer 2 weken verder. De tijd gaat super snel voorbij zeg.
Ik begin vandaag aan m'n 7e week Kayla Itsines en ik moet zeggen dat ik best trots ben op het resultaat. Nee qua kilo's gaat het nog steeds niet hard, maar ik merk wel de veranderingen aan m'n lichaam! Benieuwd hoe m'n proces nu gaat ? lees dan snel verder 



Mandy en ik gaan nog vol motivatie elke week wel 5 keer naar de sportschool.
3x kayla en 2x alleen cardio. Dat is zwaar, maar het is best te doen hoor!


De opdrachten worden steeds zwaarder en soms sta ik versteld van mezelf dat het me gewoon allemaal lukt. Deze was niet onwijs lastig ( Foto hierboven), maar ik deed het toch gewoon even. Danoontje powerrrrrr


Als ik er even doorheen zit ga ik meestal naar van die fitness quotes kijken. Deze vond ik echt geweldig en wil ik dan ook graag met jullie delen. Dit geeft motivatie toch ?


Vanaf Januari ben ik begonnen met sporten. En sinds september doe ik de Kayla Itsines bikini workout guide. Maar als ik mezelf vergelijk met vorig jaar augustus zie ik wel degelijk een behoorlijk verschil. Ik laat jullie pas m'n proces weten vanaf september natuurlijk, maar hiervoor ben ik ook al zo'n 6 a 7 kilo kwijt. 

De vorige keer was ik na 4 weken 3,5 kilo kwijt. Nu zijn we in week 6 beland en ben ik zo'n 5 kilo kwijt. Maar ik moet er zelf rekening mee houden dat spieren natuurlijk een stuk zwaarder zijn dan vet, en dat kan je wel zien op m'n verschil foto's.


Kwabbetjes op m'n rug zijn een stuk minder. Aan m'n benen zie ik helaas niet zo veel. M'n buik lijkt niet zo erg veranderd hier, maar het ziet er al een stuk minder "hangerig" uit!


Nog steeds is dat kleine blubbertje aan de voorkant niet weg. Maar je ziet bij de rand van m'n sport bh dat die veel rechter loopt en dat m'n zwembanden al bijna weg zijn ! Ik ben best trots en ga zeker weer gemotiveerd door :) 


2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3