dinsdag 20 mei 2014

MUA Pretty Pastels + Summer look


Woehoe ! Voelen jullie die zomer !? Wat een heerlijk weer is het hé ?
En bij een lekkere zomerse dag moet een zomerse look. Vandaag ga ik voor jullie de MUA Pretty Pastels reviewen. Van de kleurtjes wordt je al vrolijk , maar kunnen we over de kwaliteit het zelfde zeggen ? Lees snel verder !


MUA Pretty Pastels bestaat uit 12 shimmer/satin pastel kleuren. Je heb de wat donkere pastel kleuren en ook hele lichte kleuren. Als ik hier naar kijk ben ik bang dat de pigmentatie minder zal zijn, maar ik hoop dat MUA me het tegendeel bewijst. Ik denk dat je hier heel veel zomer looks mee kan maken als de kwaliteit in orde is. Swatchie Swatchie time ...


Creme kleur - Licht perzik - licht bruin/roze - appeltjes groen - blauw - lavender 


Geel - donker perzik - mint groen - lila - roze - taupe zilver

Wooow, ik ben enthousiast ! De kleuren zijn super gepigmenteerd !
De Peachy kleuren lijken wel heel erg op elkaar. ( allebei de foto's 2e van links ) De oogschaduws zijn wel wat poederig zoals je op de foto kan zien, maar hier is prima mee te werken. Eens kijken of ik hier een mooie look mee kan maken..



Tadaa, de zomer look ! Helaas vind ik de oogschaduw op de oogleden heel erg wegvallen. Alsof alle kleuren op elkaar lijken. Ze krijgen een hele witte gloed over zich heen. Ik heb op m'n bewegend ooglid de donkerpaars en lila aanbracht en in de ooghoeken de gele kleur. Helaas lijkt dit op de foto wel wit. Ik heb een beetje mixed feelings over dit palette. Misschien moet ik nog wat vaker experimenteren of de oogschaduws gebruiken over een witte basis.

Het palette kost €5,99 en dit vind ik een prima prijs. Er is goed met het palette te werken, maar je moet er niet teveel van verwachten. Hij is te koop bij verschillende Kruidvat filialen.

Wat vinden jullie van dit palette ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3