woensdag 7 mei 2014

Mission perfect Roshe Run Nikes





Al tijden zie ik meiden en jongens er mee lopen. De Roshe Run van Nike. Geen idee hoe je het precies uitspreekt, maar ik vind ze zoooooo leuk. Aangezien ik al een paar flitsende Nikes heb, wil ik nu graag een paar die ik eigenlijk overal bij kan dragen. Mijn liefde gaat dan ook uit naar de saaie maar o zo leuke zwart met witte Roshe Run's . Zondag begon de missie officieel. Ik ging met oma naar Amsterdam, waar je zo'n 83 sneaker winkels in één straat hebt zitten. Bij elke sneaker shop keken ze me heel stom aan met een stomme lach op hun gezicht van : Jij denkt dat je die sneakers nog kan krijgen in het zwart met wit ? Ik had geen idee dat ze zo lastig te krijgen waren.. Nou na sneaker winkel 382 geloofde ik ze wel.. Ik heb m'n liefde voor de zwart witte een beetje opzij geduwd en besloot voor de grijze met zwart te gaan of grijs met licht grijs...

Nou... daar begonnen we aan mission impossible 2. Misschien moet ik toch maar voor een wat vrolijkere kleur gaan ? Of zullen we gaan gewoon even wachten tot ze er weer zijn ?
Wat vinden jullie ? Ik hier nog wat mogelijkheden waar ik uit kan kiezen, maar ook deze zijn ook onwijs moeilijk te krijgen.






Alle foto's zijn gevonden op google.nl


Ik denk persoonlijk dat ik de 3e het leukst vind, omdat ze het dichts in de buurt kom van de zwarte met wit. De laatste zwarte vind ik het Nike logo wegvallen als je het in het echt ziet. Ik heb nog een paar gevonden, maar daar kan ik alleen van dromen... Die zijn helaas niet meer verkrijgbaar haha.

Hallelujaaaaa ! 


Mijn vraag is aan jullie : Help ! Welke moet ik kiezen ? En weten jullie misschien waar ik ze kan krijgen ? Hebben jullie goede sneaker sites ? 

Als je wat weet kan je het achter laten in de comments !

Liefs,

Kimberley 


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3