vrijdag 16 mei 2014

Essence lipliners


Om je lippen soms wat groter te laten lijken of om je lipstick netter te kunnen aanbrengen rond de randjes gebruik ik soms een lip liner. Essence heeft prachtige lipliners voor maar €0,99 ! Ik nam deze kleuren mee naar huis omdat ik laatste tijd gek ben op nude lippen en de Kylie Jenner style.
Ik vind het heel mooi als je lippen aan de buitenkant net ietsje donker zijn dan aan de binnenkant. 
Niet te erg, want dan lijk je een beetje op Oh Oh Barbie... dat moeten we niet hebben haha !


Ik nam 12 Wish me a rose en 06 Satin Mauve mee naar huis. 


12 Wish me a rose is een prachtig zachte roze kleur. Deze is dus goed te gebruiken met een nude lipstick met een roze ondertoon. Het is bijna een " My lips but better " kleur. 


06 Satin Mauve is een beetje een bruin/paarse kleur. Deze kleur lijkt mij mooi voor een Kylie Jenner look. Met deze zou je je lippen net wat donkerder kunnen maken rond de rand. Op de foto lijkt hij veel donkerder dan op je lippen of huid hoor !


Dit zijn de swatches. Zoals je ziet is 06 Satin Mauve veel minder paars en donker dan je zou denken als je hem nog in potlood vorm ziet. 12 Wish me a rose is net weer wat donkerder dan ik had verwacht. Maar dat neemt niet weg dat ik het een hele mooie kleur vind. De potloden zijn allebei erg romig en makkelijk aan te brengen. Ook blijven ze goed zitten met een lipstick eroverheen. Als je hem alleen gebruikt is het na een uur of 2 wel tijd om het bij te werken. 

Voor €0,99 vind ik het een goede budget lipliner ! Ze zijn te koop bij Kruidvat en Essence.

Gebruiken jullie wel eens lipliners ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3