maandag 8 september 2014

Weekly Diary #28




It's monday again en dat betekent : Weekly Diary time! 
Gisteren heb ik eindelijk een keer een "Spam my blog" gehouden en dat is volgens mij goed in de smaak gevallen. Dit zal ik er dus zeker inhouden. Veel plezier met het bekijken van m'n diary van deze week ! Liefs <3 

Maandag


Make-up of the day voor een sun kissed glow 


And this is the look !


Ja heur, 1 september en de pepernoten liggen alweer in de schappen. Beetje bizar ..
Die gast komt past over 2,5 maanden. Nog even en het ligt er al in juli..

Dinsdag


Look of the day, ik probeerde m'n favoriete pigment Melon weer even.


Daarna weer voor de eerste dag naar school. Daar hadden we toch een partij geen zin in...

Dinner! Dit was me toch een partij lekker..

Woensdag


Ja, best erge foto.. maar ik werd wakker met onwijs dikke ogen! Ik had het oog cremetje geprobeerd uit de prettybox en kreeg hier een hele erg allergische reactie op. Auw :( 


Op school kreeg ik een gratis studenten pakket. Altijd gunstig toch :) 


Samen met Mandy doe ik mee aan het Kayla Itsines Bikini guide. Dit zijn hele zware work outs.
Willen jullie misschien mijn voortgang zien in aparte blogposts ? We beginnen vandaag aan week 2 !

Donderdag


Ik mocht komen shoppen bij het Nike hoofdkantoor !


Ik twijfelde super lang of ik deze mee zou nemen, alleen ben ik verliefd op een ander paar die niet meer te krijgen zijn... Ik besloot ze niet mee te nemen en ga die andere toch nog zoeken...

Vrijdag


Outfit of the day. Met m'n MAC faux <3 


Ja laatste workout van de week completed ! 

Zaterdag


Deze vond ik zo mooi!

Zondag


Time to work ! 


Ohhhh my gosh deze was gewoon om op te vreten zo lief <3 



Hoe was jullie week ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3