woensdag 24 september 2014

Pure Color Lipstick van p2


Ja heel wat producten deze maand uit Duitsland. Vandaag hebben we weer twee beauty's uit ons oh zo goedkope buurland. M'n moeder stuurde dat ze twee lippenstiften had gekocht van p2. Oh god dacht ik gelijk, dat zijn toch wel twee mooie kleuren dan he. Nou m'n moeder heeft smaak hoor!
Benieuwd wat ze mee heeft genomen voor der lievelingsdochter :P ? Neem dan snel een kijkje!



Aangezien ze heel lief m'n blog had gelezen en wist dat ik niet zo'n fan was van sheer lipsticks had ze nu de Pure Color Lipstick van p2 meegenomen. Dit zijn dus volledig dekkende lipsticks met wel een goede shine.


De kleuren die ze voor me mee nam waren 012 Kärntnerstrasse ( heerlijk duits haha ) en 042 Madison Square. Dit is een prachtige nude kleur en een hele mooie herfst kleur.


Tadaaaa, dit zijn ze dan. Zoals ik al zei : M'n moeder heeft smaak.
Ik vind de kleuren prachtig, en kon da ook niet wachten tot ik ze kon swatchen. 
De verpakking vind ik niet zo mooi, maar de p2 in de lippenstiften vind ik dan wel weer leuk. Deze is alleen na 1x gebruik verdwenen. Helaas pindakaas!

012 Kärntnerstrasse


Kärntnerstrasse is een hele mooie nude kleur met een roze ondertoon. 
Hier hou ik altijd wel van. Zodra het te veel naar lichtbruin neigt staat dat me niet echt.
Nude kleuren kan je toch nooit genoeg hebben ?



Ja dit wordt echt zo'n lippenstift die ik vaak draag als ik even niet weet wat bij m'n look staat. Hij trekt niet in de lijntjes en blijft zeker wel 3 uur zitten. Ik kan ook verklappen dat dit een redelijk goede dupe is voor MAC Faux. Alleen is deze meer glimmend. 

042 Madison Square


Madison Square is een hele mooie herfst kleur. Paars rood... Hij is elke keer weer anders.
In de huls lijkt hij meer paars maar op de lippen neigt hij naar donker rood. Zou dit de shiney versie zijn van MAC diva ? Die staat overigens nog steeds op m'n wishlist.



Dit is een kleur waar je wel lef voor moet hebben. Een niet te donkere ooglook is hier wel een must bij. Bij deze lippenstift moet je je lippen wel goed schubben, wat hij accentueert je velletjes wel heel erg. Ook is zo'n donkere kleur best lastig mooi aan te brengen. Maar als pluspunt staint hij super goed! Je hebt er na aanbrengen geen omkijken meer naar! Perfect <3 

De lippenstiften kosten allebei €1,90 en zijn te koop bij bijvoorbeeld de DM in Duitsland.

Q: Gaan jullie liever voor nude of voor een heftige kleur ? 


2 opmerkingen:

  1. Wauwie, ik ga in december naar Duitsland en ik kan niet wachten om ein-de-lijk P2 te scoren :) Leuke review, ik vind ze eigenlijk allebei wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3