vrijdag 19 september 2014

Time to care for those cuticles!


Naast dat ik m'n nagels wil laten groeien, wil ik ook dat ze er goed uit gaan zien. 
Ik ben altijd een nagelbijter geweest en m'n nagelriemen verzorgde ik al helemaal niet. 
Sinds m'n verslaving van nagellak begon ben ik wel wat beter gaan letten op de verzorging van m'n nagels en nagelriemen. Voor nagelriemen vind ik het fijn om zoveel mogelijk producten te proberen, dus vandaag proberen we een budget variant van p2. 




Normaal gesproken heb ik altijd oil, maar nu kwam m'n moeder uit Duitsland met een gel versie.
Ik was heel benieuwd naar het resultaat van zoiets. Het flesje komt met een makkelijk pipetje waarmee je het makkelijk je nagelriemen kan aanbrengen. De geur is wel een beetje chemisch... Dat vind ik een klein nadeel. De ingrediënten staan allemaal in het Duits.. maar wat ik eruit kan halen is dat er honing in verwerkt zit.. Daar ruikt het ook in de verte wel een beetje naar.


Zoal je ziet zijn m'n nagelriemen behoorlijk droog en kunnen ze wel wat verzorging gebruiken.
Ik heb de gel aangebracht en even laten intrekken. Het resultaat staat hier onder!


Dat ziet er al een stuk beter uit toch ? Ze zien er in iedergeval niet meer zo droog uit. 
De gel voelt fijn aan. Je hebt niet nog een uur lang van die plakkerige of glibberige handen. Pluspunt! 


Ik ben tevreden over deze cuticle care gel ! De geur is minder, maar de substantie is top! 
Ja deze zal ik zeker vaak gebruiken! De prijs weet ik helaas niet, want ik heb hem van m'n moeder gehad, maar hij zal niet meer dan €3,- zijn geweest.

P2 is verkrijgbaar bij de DM in Duitsland.

Q: Wat voor nagelriem verzorging gebruiken jullie ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3