maandag 1 september 2014

Weekly Diary #27





Goedemiddag allemaal! Ik heb weer een hele drukke en leuke week achter de rug.
Ik ben namelijk 2 x naar Duitsland geweest. Samen met 3 vrienden naar Oberhausen en met m'n moeder en haar vriend een dagje naar Bocholt om te shoppen.
Benieuwd wat ik de rest van de week heb gedaan ? 
Neem dan snel een kijkje! 





Maandag



Le arrive in Oberhausen Movie Park. Ik moet zeggen dat het super gezellig was. 
Maar het park vind ik helaas heel verouderd. Vroeger vond ik het een stuk leuker.



Gerrit! Haha deze knuffel was echt awesome!


Milkshake voor de Apple store in Centr-O. Koekjes smaak.


Tijd om de DM leeg te shoppen.


En daarna konden we Kiko niet overslaan natuurlijk.


Haha dit vind ik altijd leuk om te doen als ik in Duitsland ben. Even zo'n fout pakje aan.


Het gezonde diner van die avond. Tja als je in Duitsland bent dan moet je gewoon Currywurst eten....


De buit van die dag. Behoorlijk wat he ! Door andere Beauty bloggers was ik heel benieuwd geraakt naar Balea, en dat was me toch een partij goedkoop en lekker!

Dinsdag


Breakfast in het 4 sterren hotel! Dat was zeker goed te doen.


Om dit bord hebben we zo hard gelachen dat we even waren gestopt om er mee op de foto te gaan.


Regen op dag 2. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Woensdag


Look of the day. Simpel met een hele mooie kiko lippenstift <3 


Hoe tof zijn deze !


Ik maakte zelf Käsespätzle. Ik zou een recept online kunnen zetten als jullie willen ?

Donderdag


Look to the day. Weer diezelfde lippenstift van Kiko haha 

En het was weer tijd om die hard te sporten. Kijk Yordi eens hard lopen :') 

Vrijdag


Duitsland dagje 3! Ik zag Käsekuchen en dat is echt mijn favo taart. Smullen maar!


Omdat ik last had van m'n rug besloten we even in de massage stoelen te gaan die daar stonden.


Essence 3 meter schap ! Woehoee


Ik weet niet of ik het shirt zo leuk vind, maar de broek heb ik inmiddels besteld met 25% korting


Buit van die dag... Ja Balea kokos nectarine is zeker een favo!

Zaterdag


M'n oom en tante waren een jaar getrouwd! Helaas kon ik ze niet persoonlijk feliciteren want ze zitten in Frankrijk.


Deze nam ik mee uit Duitsland voor een Winactie. Bij 100 Bloglovin volgers wil ik deze verloten.
So spread the word and stay tuned !

Zondag


Eaaazie! Omdat alle supermarkten al dicht waren haha


Hoe was jullie week ?

Follow my blog with Bloglovin en Facebook !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3