woensdag 18 juni 2014

Touch of gold! WK look 2


Zitten jullie er al klaar voor ? of hebben jullie geen idee wat jullie moeten doen met je make up ? 
Ik heb voor jullie een simpele look die helemaal geschikt is voor het WK met zelfs een beetje oranje.
Kijk snel verder !


Vandaag gaan we voor een gouden ooglook, want we willen tenslotte de beker mee naar huis nemen toch? Het oranje gaat aan deze look niet ontbreken hoor ! Met een toffe oranje lippenstiftt maken we het helemaal af. Hieronder kun je niet wat ik voor de look heb gebruikt.


1. Bronze matte kleur uit het Sleek vintage romance palette in de crease.
2. Uit het zelfde palette een gouden kleur met veel shimmer op het bewegend ooglid.
3. Uit het All About Paradise van Essence palette gebruiken we de crème witte kleur als highlight onder de wenkbrauw.
4. En als laatste qua oogschaduw brengen we de oranje uit het All About Paradise palette aan in de ooghoek als pop of color. Deze valt bijna niet op, maar dan hebben we toch nog oranje haha.

De eyelook kan je afmaken door een winged eyeliner te maken. Hiervoor gebruik is de Catrice Waterproof Liquid Liner in 010 Don't leave me. En voor de Mascara ( die heel dom niet op de foto staat) gebruik ik mijn favo van het moment : Le volume van Chanel.

Voor deze look gebruik ik veel bronzer omdat ik dit persoonlijk het mooist vind met een oranje lippenstift. Die breng ik aan de zijkant aan in een 3. Dus tempel - jukbeenderen - kaak.
Ik highlight mijn jukbeenderen met gouden highlighter van de Etos.


Als alleeeerlaatste hebben we de touch of orange ! Hiervoor gebruik ik een hele mooie budget lippenstift van Miss Sporty in 051 Bubblegum. Klein nadeel is dat hij heel erg naar watermeloen ruikt. Hier hou ik niet zo van, maar er valt mee te leven haha. 


Dit is de uiteindelijke look. Ik ga heel hard duimen dat we hier flink mee scoren vanavond tegen Australië!

Wat vinden jullie van deze look ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3