donderdag 5 juni 2014

New in : Zara Earrings ! + een Geïnspireerde ooglook


Zondag was ik gezellig met m'n oma in Amsterdam. We namen even een kijkje bij de zara en m'n oog viel gelijk op deze oorbellen. Ik draag eigenlijk helemaal geen hang oorbellen meer, maar deze bleven me roepen. Buy meeeee haha. Ik kreeg deze van m'n oma en ik ben er echt super blij mee.
De oorbellen kosten €9,95


De kleuren zijn toch prachtig ! Het doet me denken aan ( met het WK in gedachte ) een combi van Brazilië en Nederland. Ik raakte helemaal geïnspireerd en vond dat ik een ooglook moest maken gebaseerd op deze kleuren.

Waar draag ik zulke kleurrijke oorbellen bij ? Ik vind het heel leuk om een wat saaie outfit op te vrolijken met een leuk kleurtje. Dus ik draag ze graag met een rustig wit shirtje en een spijkerbroek. Love it !



En dit is dan de ooglook ! Zoals ik al zei : Ik ben helemaal voor het WK.
Tegen de tijd dat het WK begint zou ik misschien nog wel wat meer oranje toevoegen, want we zijn toch allemaal wel voor ONS oranje toch ? Wat heb ik gebruikt voor deze ooglook ?

-Als basis : Essence Kajal Pencil in 04 white ( om de kleuren wat feller te doen overkomen ) 
- Essence All about paradise ( Zalm, Turquoise, geel en blauw. Geel en Turquoise gecombineerd werd dit toffe kleurtje groen )



Wat vinden jullie van de look ? en zouden jullie het dragen voor het WK ( of normaal ) ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3