vrijdag 6 juni 2014

Flormar deluxe cashmere lipstick stylo


Deze week hebben jullie al kunnen lezen over de Revolution lipstick. Daar was ik erg enthousiast over. Maar Flormar heeft veel meer soorten lipsticks en daarom kon ik het niet laten om de Flormar Deluxe Cashmere Lipstick stylo te kopen en voor jullie te reviewen.

Volgens Flormar is dit een lipstick die sheaboter en cacao bevat en dat zal zorgen voor goed gehydrateerde en zachte lippen. Hij geeft dus niet alleen een leuk kleurtje, maar werkt eigenlijk het zelfde als een lippenbalsem. Ik zie pluspunten ! 


Als je je lipstick Deluxe noemt, moet je hem ook wel een luxe uitstraling geven. 
Dit doen ze met een prachtige gouden huls die me een beetje doet denken aan merken als Estee Lauder enzo. Als je hem uit je tas haalt lijkt het inderdaad alsof je een hele dure luxe lippenstift in je handen hebt. 


Ik koos voor een prachtige perzik roze nude kleur. Dit is de DC34. 
Klein minpunt dat deze geen naam heeft, dat vind ik altijd zo saai !




De kleur is licht roze met een perzik ondertoon. Ik vind hem leuk! Zoals Flormar belooft brengt hij soepel aan en is hydraterend. Klein nadeel is dat hij velletjes goed laat zien en een beetje in de lijntjes gaat zitten. Ook gaat hij zo'n 3 uurtjes mee. Na een grote maaltijd moet je hem wel een beetje bijwerken. 


Ik ben tevreden met deze lipstick en vind hem prachtig bij een zomerse nude look.
Ook is de prijs een pluspunt, want deze mooie lippenstift kost maar €6,95. Dat vind ik een goede prijs voor een lippenstift. Klein nadeel... Flormar zit alleen in Amsterdam :(
Hoogtijd dat dat eens gaat veranderen en naar Den Haag komt, want ik ben fan van Flormar!

Welke lipsticks van Flormar hebben jullie al gekocht ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3