zaterdag 21 juni 2014

Dating Joe Black - Catrice Liquid Liner


Mijn favoriete eyeliner was op en het was dus hoogtijd om een nieuwe te halen. 
De eyeliner die ik hiervoor had was dezelfde als deze, maar dan waterproef. Dat was de 010 Don't leave me van Catrice. Ik vond deze nogal lastig van m'n ogen te verwijderen en besloot nu voor de niet waterproef versie te gaan. 


010 Dating Joe Black is een eyeliner waar ik hele goede verhalen over hoor. Dat wilde ik wel even met m'n eigen ogen zien en voor €3,59 kon ik hem niet laten liggen. 


De tip is goed dun en je kan hier mee een hele strakke lijn zetten. Het zijn geen haartjes wat ik een voordeel vind, want nu kan je de lijn veel preciezer zetten. Dit verschilt niet van de waterproef versie.


De eyeliner is prachtig intens zwart en droogt onwijs snel. Ook droogt deze matt op en dat deed de waterproef versie niet. De waterproef versie bleef altijd wat glimmen en ik vind het persoonlijk mooier als het matt is. Het voordeel dat deze snel opdroogt is dat hij niet uitloopt en in de lijntjes gaat zitten. Tot nu toe vind ik hem helemaal top!


Op de ogen blijft heel hij heel de dag mooi zitten. Ik vind hem zelfs beter blijven zitten dan de waterproef versie. Als ik bij de waterproef versie een beetje in m'n ooghoek wreef was de eyeliner zo weg, en dat heb ik bij deze versie totaal niet. 


Dit is zeker een budget topper en ik kan hem zeker aanraden. 
Hij kost maar €3,59 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

Wat is jullie favoriete eyeliner ?


4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit, wat mooi geschreven haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zou zeker een kijkje nemen bij de kruidvat haha

      Verwijderen
  2. Dit is ook mijn favoriet. Al gebruik ik de laatste tijd de waterproefversie meer. Die werkt naar mijn idee toch wat makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb het gevoel dat bij de waterproef m'n oogschaduw sneller op het lijntje komt waardoor hij vaag wordt. Deze blijft mooier zwart :D

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3