vrijdag 19 december 2014

Gold and glitter // Christmas look 3


Woehoe het is bijna kerst! Fav time of the year. Ik had beloofd dat ik nog een gouden look voor jullie zou maken, en vandaag is dan eindelijk de dag. Hiervoor gebruik ik m'n nu al favoriete palette Chocolate bar by Too Faced. Benieuwd? Lees dan verder!





Stap 1 Breng een oogschaduw basis aan. Ik gebruik er één van Essence.
Stap 2 Breng een warme bruine kleur aan in de crease en onder het oog/wimperrand.
Stap 3 Breng een gouden kleur aan over het bewegende ooglid.
Stap 4 Breng een donker bruine shimmer kleur aan in the outer V (Je maakt er een soort cateye van)
Stap 5 Maak je crease nog iets donkerder met een matte bruine kleur. Vergeet niet te blenden!

Stap 6 Zet nog 1x de goude kleur een beetje aan en in het begin van je onderste wimperrand.
Stap 7 Met een natte kwast breng je gouden glitter aan over het bewegend ooglid
Stap 8 Breng een zwarte eyeliner aan op je waterlijn
Stap 9 Breng een matte highlighter aan onder je wenkbrauw en in je binnenste ooghoek
Stap 10 Breng je favoriete mascara aan!


En dit is dan het resultaat! Om het gezicht een beetje warmte en glow te geven gebruik ik natuurlijk de Blush Warm Soul van MAC en Soft and Gentle!


Om die echte christmas feeling te geven maak ik het af met DIVA van Mac. 
Ik hoop dat jullie deze look mooi vinden! 

Q: Wat vinden jullie van glitter looks?

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie look! Ik heb toevallig vandaag ook een kerstmake-up look met het Too Faced Chocolate Bar palette op mijn blog gepost! Ik heb 'm pas net, maar ik ben er verliefd op <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3