maandag 3 november 2014

Weekly Diary #36


Goedemiddag! Ik heb weer een leuke week achter de rug en die wil ik graag met jullie delen. 
Vorige week stelde ik voor om misschien geen Weekly Diary maar een Monthly Diary te doen, maar daar kreeg ik geen reactie op helaas. Dus voorlopig houden we het nog maar even op weekelijks.

Veel kijk plezier!
Maandag


Ik deed alvast een Halloween Nailart! Met een black kitty 


S'avonds was het gewoon weer tijd om te sporten. We zijn deze week weer 5x geweest :) 

Dinsdag


M'n sjaal hebben jullie al voorbij zien komen maar ik ben er echt verliefd op haha!


Avond eten. Dit is echt zo lekker... Bruine rijst, Broccoli, biefstuk en teriyaki saus :) 

Woensdag


Havermout met pindakaas is m'n Fav!


Heerlijk ruikende kaars. Maar stiekem wil ik ook wel eens een Yankee Candle haha

Donderdag


Red lips. Volgens m'n instagram volgers was dit zeker een YAY!


En weer sporten :) 

Vrijdag


Rijstenwafel met pindakaas en banaan! :)


Lekker bakje Saoto soep als avond eten.


In Loosduinen vierden ze echt goed Halloween! 


Hoe cool was dit ! 


Ze hadden echt goed hun best gedaan !

Zaterdag


Ik verbrande me natuurlijk weer tijden het koken haha


Look of the day


Outfit of the day

Zondag


Check m'n views ! Zo leuk dat Jiami van Lifesplash me even heeft benoemd. 
Heel erg bedankt dat jullie allemaal even zijn komen kijken!


We sluiten m'n Diary af met m'n allerliefste neefje! 


Q; Hoe was jullie week ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3