dinsdag 18 november 2014

Souvenirtje uit Londen !


M'n beste vriend Delano ging naar Londen. Jaloers dat ik was! Want wie wil er nou niet naar Londen. 
De lieve schat vertelde al dat hij naar het warenhuis Liberty ging en nam een souveniertje voor me mee. Benieuwd wat ik heb gekregen ? Lees dan snel verder !



Allereerst nam hij een super leuk zeepje voor me mee. Dit vind ik altijd heel leuk om bij de wasbak neer te leggen, maar dit is bijna te zonde om te gebruiken. Dit zeepje ruikt heerlijk naar vanille !
Maar wat zat er in die grote doos dan ? 


... Een heerlijke hand lotion en hand wash! Helemaal in de bloemen stijl van Liberty.
Voor als jullie niet weten wat Liberty is, het is een heel groot luxe warenhuis. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik denk dat het een beetje in de buurt komt van onze Bijenkorf.

Misschien kennen jullie Liberty wel van de samenwerking die ze elk jaar aangaan met Nike.
Dit jaar heb je prachtige bloemen nikes! 


De Hand Lotion en Hand Wash ruiken heerlijk. Alsof je in zo'n turks stoombad zit. 
De mint vind ik altijd heerlijk ruiken. De hand lotion voelt niet vettig aan en trekt snel in.
Hierna heb je heerlijke zachte handen. Ik ben heel blij met m'n cadeautje! Nogmaals dank Delano <3 

Q: Zijn jullie al bekent met Liberty ? 


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3