maandag 4 augustus 2014

Weekly Diary #23

Een hele goedemorgen allemaal !
Ik heb weer een Weekly Diary voor jullie. Deze keer bomvol met foto's.
Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb eindelijk 100 likes op Facebook!!
Ik vind het dan ook super leuk als jullie me liken. Zo kan ik zien wie al m'n lieve volgers zijn.

Liefs,
Kimberley

Maandag


Ja het regende buiten, en aangezien ik ergens aanwezig moest zijn heb ik m'n haar maar ff geföhnd onder een handen droger haha !


Ramadan was voorbij voor een aantal nieuwe collega's, dus trakteerde ze! Lekkerrrrr

Dinsdag


Outfit of the day.


Gezellig uiteten en een drankje doen :) 


Onder het genot van een prachtig uitzicht.

Woensdag


Woensdag was het gewoon weer training tijd! Heel hard, die avond kon ik niet meer lopen haha.


Het was een dag te laat, maar toch een foto voor national lipstickday!


Outfit of the day. Maxi skirt met all stars :) 


Kippie met rijst <3 

Donderdag


Look of the day


En het was weer training time ! 

Vrijdag


Mam had die lekkere kokos bollen met witte chocolade gehaald. Hmmm geniet momentje <3 


Dit vond ik echt zo'n Kim Kardashian jurk! Figure hugging :) 
Alleen was de L te groot en M denk ik wat strak. Sorry voor de spijkerbroer eronder haha 


Jeej ! Jeugd sentiment. Zo lekker haha

Zaterdag


Lekker hoor dat warme weer, maar daardoor ken ik geen kettingen dragen.
Uitslag :( 


Deze foto plaatste ik op Instagram en ik kreeg opeens reacties dat ik heel erg op Vera Camilla leek. 
Ik zie het niet, maar vrienden vonden het ook. Heel gek, maar wel een super compliment haha !


Sleccccht, maar ik had geen zin om te koken..


Verjaardag. Richard zonder bril en ik met haha ! 

Zondag


Look of the day. Purple and peach


Outfit of the day. Bril : Lucardi, Highwaist broek : Mango, Tshirt en tas : Primark en schoenen : Nike.


Ik ging sporten in Zoetermeer en dat zit dus naast de Primark. Ik kwam thuis met een paar nieuwe schoenen <3 


Restje Tiramisu die mam zelf had gemaakt. Lekker!



Hoe was jullie week ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3