vrijdag 15 augustus 2014

Liebster Award


Hallo leuke lezers! Ik ben door Miranda van Meijersbeautylifestyle genomineerd voor de Liebster Award! Super lief ! Bij deze award nomineer je 11 anders nog niet zo bekende bloggers en laat je die een paar vragen beantwoorden. Ik beantwoord nu de vragen van Miranda en hierna zal ik zelf een vragenlijstje maken. Het enige probleem die ik heb is .... Ik ken niet zoveel bloggers die minder dan 200 volgers hebben op Bloglovin. Niet omdat ik dat niet interessant vind.. nee ik kom ze gewoon niet zo vaak tegen! Dus met liefde nomineer ik jullie echt allemaal, maar degene die ik ken zijn allemaal al genomineerd. 

Dus ik weet het goed gemaakt. Heb jij minder dan 200 volgers op bloglovin, zoals ik .. neem gerust mijn vragenlijst over en  laat weten dat je hem hebt ingevuld in de reacties, want ik nomineer jou! Ik zou graag allemaal blogs willen leren kennen :) 

Degene die ik sowieso zou willen nomineren in Anne-Marie van Myhappykitchen en MariĆ«lle van Gekopmakeup omdat ze zo lief is om heel vaak te reageren op m'n blog! 


Een paar regels...


  • De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost
  • Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost.
  • Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren. De genomineerden moeten MINDER dan 200 volgers/followers hebben op Bloglovin’.
  • Bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
  • De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
  • De mensen die je nomineert , moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.




Question time !

Krijg jij veel reacties op jou artikelen en zo ja, hoeveel ?
Nou niet zo heel veel, soms 1 en soms 3... Maar echt veel heb ik er niet. Maar ik merk zelf wel dat ik ook niet onwijs vaak reageer op blogs omdat ik het simpelweg vergeet hihi

Wat is jou favoriete webshop ?
Hmmm.. Asos.com en themakeupspot.nl en niet te vergeten Ebay natuurlijk! 

Van welk beauty product heb jij het meest?
Oogschaduw en lippenstift, dat maakt toch heel je look !

Wat zou jij met je blog willen bereiken ?
Ik vind het leuk om te bloggen, dus ik hoef er niet persee iets voor terug te zien. Ik zou het wel leuk vinden om bekender te worden. Het blijft toch leuk om te zien dat mensen je blog lezen.

Is er iets dat je lastig vind aan het blogleventje ?
Ja, dat je heel enthousiast ben over een artikel, maar dan totaal geen reactie of likes krijgt ofzo. Dit is iets waar je mee om moet kunnen gaat. Dit betekent natuurlijk niet dat je blog niet leuk is!

Wat kan jij niet missen in jou dagelijks ritueeltje ?
Ligt er een beetje aan wat er bedoelt wordt met dagelijks ritueeltje.. 
Vooral s'avonds m'n gezicht reinigen en lekker insmeren met nachtcreme.. heerlijk! 

Van welk make-up soort heb jij meerdere varianten ?
Oogschaduw, lippenstiften, blush ect ect...

Welke blogs inspireren jou het meest ?
Ik ben erg fan van Vera Camilla, Beautylab, Kittehscupcake, Miss Lipgloss, Beautygloss... Ja een beetje het standaard riedeltje he haha.. Maar er zijn er nog veel meer! Qua stijl vind ik Fashion-Fever heel leuk. Die kwam ook met de leuke tip om tijdschriften als achtergrond te gebruiken. Thanks daarvoor! 

Als je ooit een TAG hebt gedaan welke vond je het leukst?
De TMI tag. Zo kom je toch heel veel te weten over andere bloggers 

Is er nog iets dat je graag zou willen bereiken in je leven ?
Gelukkig zijn! Dat is toch het belangrijkst.. 

Wat heb jij nog niet in jou beauty collectie wat je wel nog graag zou willen hebben ?
Een lippenstift van Yves Saint Laurent, Nars Albatros, Too Faced Chocolate bar.. Moet ik nog even doorgaan ? haha


Mijn vragen..

Waar gaat jouw blog over ?

Wat is het leukste onderwerp waar je over schrijft ?

Wat vind je het lastigst aan het bloggen ? 

Wat wil je heel graag bereiken met je blog ? 

Wat vind je naast het bloggen het allerleukst om te doen ? 

Hoe omschrijf jij jezelf in 3 woorden ? 

Wat zijn blogs die jij dagelijks volgt ? 

Volg je ook youtubers  ( hoeft niet persee uit NL te komen ) ? 

Wat ontbreekt nog aan je stash ? ( Make up of iets wat je nog graag wil ) 

Wat zou je doen als je de loterij wint ? 

Koop je liever budget of high end ?  


Succes! x Kimberley 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3