woensdag 6 augustus 2014

KIKO Cheeky Colour Creamy Blush


Creamy blushes, you either love it... or you hate it. 
Ik zit er nog een beetje tussen in. Het kan als snel eruit zien als schmink. Ik vind het vooral voor de wat donkere huid het mooist. M'n tante had deze besteld bij Kiko en ik mocht hem testen voor jullie!


M'n tante heeft een vrij donkere huid, waar lichte kleuren dus niet zo opvallen.
Ze koos voor de kleur 03 Strawberry Pink. Echt een hele warm roze kleur.


De blush heeft een bolle vorm waarmee je hem heel makkelijk direct kan aanbrengen op je wangen. 
Ik zelf doe dat liever met m'n vingers, want eenmaal teveel op je wangen is het heel moeilijk een beetje te vervagen. Het enige nadeel van op deze manier aanbrengen is natuurlijk de hygiëne.

Nu over naar de pigmentatie...


Holy cannoli ! Dit lijkt wel een lippenstift ! Ik had hem wel heel mooi gevonden als lippenstift haha ! 
Wel ben ik bang dat de pigmentatie een beetje te is. We zullen zien hoe het op m'n wangen staat.


Oke, dit valt reuze mee. Ik heb het wel voorzichtig met m'n vingers aangebracht en daarna wel een beetje poeder eroverheen aangebracht om het te "vast" te zetten. De kleur blijft lekker lang op je wangen zitten, wat zeker een voordeel is van een creamy blush. 

Voor mij vind ik hem net te roze, maar ik denk dat hij op de donkere huid van m'n tante prachtig zou staan ! De blush is te koop op de KIKO website en kost nu €5,50 

Wat vinden jullie van creamy blushes ? 

Follow my blog with Bloglovin en Facebook !


2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3