maandag 3 maart 2014

Weekly Diary

Hoi allemaal,


Dit is mijn eerste Weekly Diary. Hierin laat ik met foto's zien wat ik die week allemaal heb meegemaakt. Ik ben halverwege de week begonnen met bloggen, vandaar dat het dit keer niet onwijs veel foto's zijn. Ik hoop dat jullie de Weekly Diary leuk vinden !

 Op Instagram liet ik al veel van mijn aankoopjes zien en aangezien ik groot fan ben van beauty,fashion en lifestyle blogs besloot ik hetzelfde te doen. Via Blogspot heb ik mijn eerste blog aangemaakt. Hij veranderd nog hier en daar, maar ik ben er al dik tevreden mee :D

Mijn eerste blogpost was over de statement necklace. En hier is hij dan met mijn leuke bijpassende blouse !

Sinds Januari ben ik druk bezig met sporten en dit werpt eindelijk z'n vruchten af.
In totaal ben ik nu zo'n 6 kilo afgevallen en is mijn vetpercentage zo'n 7% minder. Stiekem ben ik wel trots op mezelf.

Mijn soort van gezonde lunch. Er zat spinazie in, dus dan is het in mijn ogen al snel gezond.
Recept volgt nog.

Bij de La Place haalde ik voor m'n avond eten zoete aardappelen en pompoen. Ik vond het wel lekker, maar ik zou het niet snel nog een keer halen.

Mijn nailart van de dag. Ik ben zo verslaafd aan nagellak dat ik het liefst elke dag wat anders heb.

Vrijdag was het weer tijd voor een uurtje sporten. 

Deze leuke tas kwam ik tegen bij de Marks and Spencer in Den Haag. Hij was rond de 35 euro. Ik heb hem nog maar even laten hangen.

Mijn look van de dag. Beetje vintage :) 

M'n persoonlijke mentos pakje kwam binnen. Leuk he ?

S'avonds heerlijk gegeten bij toko Sjon in Den Haag.

S'avonds laat was het nog tijd om de taart te maken voor m'n opa en oma. Dit ging goed. Niks was mislukt deze keer haha.

Zaterdag : outfit of the day. Ik moest er een beetje netjes uitzien, want we gingen uiteten s'avonds.

Als extra cadeautje voor opa en oma een mini orchidee ! Zo schattig.

De taart hebben jullie in m'n vorige blogpost kunnen zien ! 

Gezellig uiteten met de familie voor het 48 jarig huwelijk van m'n opa en oma. Dit zijn m'n opa en m'n tante :)

En als laatste : M'n allerliefste nichtje, m'n moeder en ik <3
 Hoop dat jullie het leuk vonden. Volgende week weer een nieuwe diary !

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3