zondag 30 maart 2014

Glamour Day 2014 shoplog !


Zoals ik al aankondigde was het Zaterdag 29 maart Glamour Day ! 
Bij onwijs veel winkels kreeg je 20 % korting. En daar wilde ik zelf ook wel even gebruik van maken. Ik heb een paar leuke dingen geshopt en die wil ik graag met jullie delen !


Ik ging gezellig samen met m'n Moeder en Oma naar Amsterdam! Bij de bijenkorf ging ik als eerst voor het gratis Frozz ijsje. Hmmmm zo lekker en niet onwijs ongezond, op de kletskoppen en brownies na dan haha.



Als eerst kreeg ik deze leuke handdoek van m'n oma. Deze hebben we weten te scoren voor 3 euro bij de H&M home. Als New York liefhebber vond ik deze onwijs gaaf !



Ik liep al bijna naar buiten toen m'n oog opeens op de Sale viel. Wat ? Dat leuke jasje wat ik al een tijdje wilde ? Ik zag het goed ! Hij was afgeprijsd van 34,95 voor 15 euro. Waauuw, Ik was gelijk helemaal vrolijk haha. En het leuke van Glamour day is dat je nog eens 20% korting kreeg. Ook op Sale. Voor dit jasje betaalde we dus 12 euro. Koopje toch ! Dit leuke jasje kreeg ik van m'n moeder. Lief he ! 




Bij de Zara kocht ik dit nep leren jasje. Helaas zonder korting, maar ik was al een tijdje opzoek naar een goed zwart stoer jasje. En dit was hem ! De details vind ik super leuk en ook onwijs stoer ! Meeste jasjes zien er altijd zo plastic uit en deze leek net van echt leer. Ik ben er helemaal blij mee.
Dit jasje kostte 59,95. 

Binnenkort op m'n blog misschien outfit posts ! 


Het kleine beetje make up wat ik heb gescoord! Hier zat wel een grote aankoop bij. Mijn allereerste MAC product. Bij de Bijenkorf probeerde ik deze lippenstift even en ik was gelijk helemaal verliefd. 
Als budget queen gaat het een beetje tegen m'n principes in om zo'n dure lippenstift aan te schaffen, maar deze lippenstift bleef heel de dag door goed zitten en heb ik er toch maar voor gekozen om de deze aan te schaffen. Dinsdag komt er een review online ! 

Bij River Island kocht ik deze prachtige nagellak van Barry M. Deze was met korting 4 euro. 
Ook van deze komt er van de week een review online. 

Ik heb een hele leuke Glamour day gehad en ben onwijs blij met m'n aankoopjes!



Wat hebben jullie allemaal gekocht op Glamour day ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3