vrijdag 7 maart 2014

Rise by Beyoncé




Ja ja, ik als Beyoncé fan ren altijd zo snel mogelijk naar de winkel als er een nieuw luchtje uit is van Queen B. Dus toen ik op internet las dat er wéér een nieuw luchtje uit kwam, kon ik niet wachten !
Ik was bijna net zo enthousiast als toen ze spontaan haar nieuwe album uitbracht. Maar ik had ergens mijn twijfels omdat ik haar vorige luchtje Heat "The Mrs Carter world tour" niet heel erg denderend vond. Die rook mij iets te citroenerig. Beetje een anti muggen luchtje haha.

Met Rise wil Beyoncé vrouwen motiveren om een beetje van zichzelf te houden.
Jullie zijn allemaal Flawless dames haha ! Het flesje is prachtig, zo'n exemplaar heb ik nog niet. De dop is heel gaaf en straalt kracht uit. Het lijkt een beetje op een rots ofzo. En waar ruikt dit prachtige luchtje dan naar ?

Topnoten: bergamot, gouden abrikoos, basilicumsorbet
Hartnoten: Gold Symphony Orchid, fresia, jasmijn
Basisnoten: houtakkoord, kasjmier, muskus, vetiver

15 ML flacon

De lievelingen bloem van Beyoncé is de Orchidee. En de Queen van alle Orchideeën is de Gold Symphony Orchid, dat past dus precies bij Queen B! Als ik het luchtje zelf moet omschrijven is hij heel zacht. Beetje een poedergeur met iets zoets. Dat zoete is de gouden abrikoos dus. Weer goud ! Helemaal in het thema van het flesje. De muskus is ook niet overheersend gelukkig. Het is een heerlijk Lente luchtje.

Prijzen per Flacon zijn :
15 ML €16,20
30 ML €23,85
50 ML €29,50
Bron Ici Paris 

Hebben jullie dit heerlijke luchtje al in huis gehaald ?


Follow my blog with Bloglovin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3