woensdag 26 februari 2014

Make a statement !

Statement necklaces , wie vind ze nou niet leuk. Het maakt je outfit soms helemaal af.
En voor deze gave kettingen hoef je echt geen godsvermogen neer te tellen hoor.
Deze prachtige kettingen vond ik bij.. Jawel de Primark!





Deze prachtige aztec ketting is perfect voor het voorjaar. Vrolijke kleuren maken een simpele outfit helemaal af. Deze heb ik gekocht bij de Primark in Zoetermeer voor 5 euro. Koopje toch ?



Ook deze ketting kocht ik bij de Primark, maar deze heb ik gevonden in Zaandam. (in Zoetermeer heb ik deze niet gezien) Pastelkleurtjes zijn altijd goed toch ? Deze knappert kocht ik voor 8 euro.
Hieronder een foto met m'n pastelblouse van de Primark ( 10 euro ) 


Wat vinden jullie van Statement Necklaces ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3