donderdag 27 februari 2014

I just got "Berried" away


Al een tijdje ben ik opzoek naar de ultieme berry kleur lipstick. Toen ik voor het sporten even aan het neuzen was tussen de nieuwe lipsticks van Catrice zag ik deze prachtige berry kleur. Hiervoor heb ik al een aantal berry kleuren gehad, maar ze waren altijd net iets te donker of net iets te paars voor mijn huidskleur. En voor alle Sex and the City liefhebbers.. Hij heeft echt een hele leuke naam : 
Berry Bradshaw !


De lipstick is van de Ultimate Colour collectie en heeft een licht glimmend effect.
Persoonlijk ben ik meer fan van een matte finish de laatste tijd, maar het glimmen past wel bij deze lipstick.


Op de foto komt de kleur iets rooier over dan hij in het echt is. Op de eerste foto komt de kleur het beste over. De kleur blijft goed zitten, maar na een goede lunch moet je hem wel een beetje bijwerken.




Ik vind de kleur zelf erg mooi. Hij is niet te rood en ook niet te paars. Hij zit er precies tussenin . 
Voor de prijs hoef je hem ook niet te laten liggen. Hij kost €3,99 en is te koop bij de meeste kruidvat en trekpleister filialen. 

Wat vinden jullie van de Berry kleur lipsticks ? Zou je het zelf dragen ?

Follow my blog with Bloglovin







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3