vrijdag 28 februari 2014

Mason Jars


Voor wie af en toe wel eens op Pinterest zit komen dezen potten jullie vast wel bekend voor.
Mason Jars zijn een hele leuke trend. Je kunt er van alles mee doen. Je kunt ze schilderen, gebruiken als een vaas of waar ze eigenlijk voor bedoel zijn.. eten in bewaren. Maar dat laatste is wel een beetje saai natuurlijk.

Al tijden was ik opzoek naar deze potten, maar ze waren heel moeilijk te krijgen. Via Ebay kon je ze alleen per 6 kopen en was je dan ook gelijk $30,- kwijt. Dat vond ik vrij prijzig voor een glazen potje.
Toen vond ik een Nederlandse site die ze verkochten en wel voor €3,50 per stuk (de originele versie) masonmadness.com verkoopt verschillende soorten Mason Jars. Erg leuk om een keer naar te kijken.

Ik heb gelijk de originele versie besteld en die waren al de volgende dag in huis ! 
Super snelle service dus. Als extraatje kreeg ik een extra deksel zodat je de potten kan gebruiken om kaarsjes in te laten branden. Helemaal leuk.



Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet ( voor nu staan ze gewoon leuk te zijn op de vensterbank ), maar op Pinterest staan zat ideeën. M'n moeder wil er bijvoorbeeld een lamp van maken. Op de site van Masonmadness zelf staan ook een aantal leuke DIY tips.

Hier onder nog een paar leuke DIY tips voor Mason Jars ( allemaal te vinden op Pinterest ) 

Pinterest- Mason Jars


Wat vinden jullie van Mason Jars ?

Follow my blog with Bloglovin



1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3