donderdag 27 februari 2014

Golden Rose 3D glaze topcoat


Afgelopen week ben ik naar de huishoudbeurs geweest. En het deel wat ik het leukst vond was natuurlijk het make up gedeelte. Hier zag ik de stand van Golden Rose ! Golden Rose zie je niet zo heel veel in Nederland en ik kende ze van hun nagellakjes. Die wilde ik wel even zien. Deze prachtige nagellakken vielen me meteen op en die nam ik mee naar huis. Per stuk waren ze €3,95




Allereerst deze prachtige flakey topcoat. Als je je hand beweegt zie je alle kleuren van de regenboog. Deze is zeker mijn favoriete. Het enige lastige van deze nagellak is dat de flakes best groot zijn en daarom een beetje los kunnen zitten en gaan irriteren. Verder vind ik hem echt prachtig. 
Helaas hebben de Golden Rose nagellakken geen naam en alleen een nummer. Dit is nummer 13


Deze kon ik op m'n nagels niet zo goed vast leggen op de foto. In het echt is hij een stuk mooier. En geeft op elke nagellak een ander effect. Hij is echt prachtig, maar best moeilijk om mooi aan te brengen. De flakes zijn heel groot en steken daarom soms uit. Ook droogt hij een beetje gek op, zoals je op de foto ziet.  Met een andere blanco topcoat eroverheen los je dat wel op.
Het is een beetje een galaxy effect. Heel gaaf! Deze heeft het nummer 04.



Hebben jullie ook al kennis gemaakt met de Golden Rose lakjes ? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3