woensdag 5 november 2014

Ciaté :: Paparazzi with some Party Shoes


Ciaté is één van de schattigste nagellak merk wat er is. Vind ik persoonlijk dan.
De flesjes met het leuke strikje zijn echt een must om in huis te hebben, maar ze zijn helaas wel wat aan de hoge prijs. Ik vond twee prachtige Ciaté nagellakjes bij de Big Bazaar en besloot ze met jullie te delen.




Oooh.. als je er naar kijkt heb je toch gelijk al zo'n lekker herfst en kerstgevoel toch !?
De flesjes vind ik echt super cute en voor een prijs van €3,99 kon ik ze niet laten liggen.
De Big Bazaar is echt de place to be als je dure nagellak voor een leuk prijsje wil scoren.
Je komt er ook vaak OPI tegen. Nu hebben ze ook zo'n actie : 3 voor €12,- 


De eerste die ik mee naar huis nam was PP109 Party Shoes. Dit is echt m'n favoriet van de twee. Wat deze nagellak zo bijzonder maakt zijn de blauwe/groene glittertjes erin. Het ene moment zijn ze groen en het andere moment zijn ze blauw. Ik hou van dit soort lakjes! Hij droogt overigens heel snel en geeft je nagels net dat beetje extra.


De tweede die ik mee nam was de prachtige herfst kleur PP019 Paparazzi.
Een hele mooie donkere wijnrode kleur. Deze kleur zie je echt elke heeft weer terug komen en is echt een musthave voor in je nagellak stash. Ook deze lakt super makkelijk en heeft twee laagjes nodig.


Hier zijn de swatches die ik heb gecombineerd tot een leuke nailart. 
Super leuk om mee te spelen en dit zijn zeker kleuren die ik vaak zou dragen! Wil je deze ook scoren ? je hebt misschien nog geluk als je snel naar de Big Bazaar sprint! 

Q: Wat is jullie favoriete nagellak merk ?


6 opmerkingen:

  1. Oeeh leuke kleurtjes, ik ben nog niet bekend met de lakjes dus ben zelf ook wel erg benieuwd'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Leuk om kadoo te geven met kerst. Mijn favoriete merk is Essence

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog geen enkel van Ciaté... Er is geen Big Bazar hier in de buurt dus ik zal nog wat voort moeten zoeken! Leuke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede tip van Big Bazaar! Op het moment ben ik vooral van miracle gel nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3